Mérlegképes könyvelő

Jelentkezési határidő: 2024. június 16.
Jelentkezem az állásra

Vezeted cégünk összes költségét vállalatirányítási rendszerünkben, bevallásokat és pénzügyi kimutatásokat készítesz, bérszámfejtést csinálsz.

Kik vagyunk?

2 fiatal barát vagyunk, Gábor 2010-ben alapította meg a Profibarkács Webáruházat 2020 óta pedig már Feri is a vezetőség tagja. Hála az eddigi gyors és folyamatos növekedésünknek, új csapattagra van szükségünk! Sőt, nem is egyre! A Profibarkács mellett a nagyker üzletágunkkal és külföldi érdekeltségeinkkel is egyre több a teendő.

Évek óta azon dolgozunk, hogy rendes munkahelyet, csapatot építsünk. Ennek a törekvésnek köszönhetően, jelenleg egy vadonat új épületben, irodában vagyunk, nagyon kellemes környezetben.

Munkakör videó

Még nincs videónk a pozícióról. 🙁 De itt egy másik addig is! 🙂

Miért jó velünk dolgozni?

Fiatalok vagyunk, felszabadultak, lelkesek. Nem egy olyan munkahelyet akarunk teremteni, ahol mindenki zabszemmel a valagában ül és alig várja, hogy 4-et üssön az óra és végre húzhasson haza. Először is, nálunk nem az alkalmazottak, meg a főnökök vannak, hanem mindenki csapattárs. Csapatként működünk együtt, egy közös cél érdekében. A közös cél pedig a vásárlóink elégedettsége és a minél magasabb rendelésszám (ha nincs rendelés, nem tudunk fizetést adni…) Persze azért némi hierarchiára szükség van, de nálunk a beosztottnak is lehet igaza, feljebbvaló is tévedhet. Ha eddig olyan helyen dolgoztál, ahol napi szinten leüvöltötték a hajad, akkor megváltás lesz hozzánk jönni. Bár lehet hihetetlenül hangzik, de egy olyan környezetet próbálunk létrehozni, ahova a csapattársak ÖRÖMMEL jönnek be dolgozni. Nem alibiznek, nem fordul fel a gyomruk már a gondolatra is, hogy dolgozni kell. Ezért a következő dolgokat vezettük be:
  • Nálunk minden negyedévben van egy olyan megbeszélés, amin a cég ÖSSZES dolgozója és a tulajdonosok is részt vesznek. Ezen értékeljük egymás teljesítményét és megbeszéljük, hogy merre haladunk a következő hónapban, negyedévben és évben. Őszintén hisszük, hogy ha mindenkinek pontos képe van arról, hogyan fejlődünk, az ösztönözni fogja munkájukat. Ez a cégszintű fejlődéshez elengedhetetlen.
  • Minden negyedévben (a havi túl gyakorinak bizonyult) tartunk MINDEN csapattárssal egy 1on1 meetinget, azaz egy cégvezető-beosztott megbeszélést, amin megnézzük, merre lehet fejlődni, mi történt az időszakban, mi újság a szabikkal stb. Ösztönözzük a fejlődésed, ugyanis, ha egyre több értéket tudsz nyújtani, azt egyre több fizetéssel tudjuk jutalmazni. Érdekel az x pozíció? Beszéljük meg, mit kell hozzá elsajátítanod. Nem tetszik valami a munkáddal kapcsolatban? Beszéljük át, oldjuk meg!
  • Kellemes munkakörnyezetet biztosítunk, van ingyen kávé, mindenféle nasi, víz. Erre van egy havi keretünk, amit a csapat úgy alakít, ahogy csak szeretné! Van aki túrórudira költi, van aki az energiaitalt szereti.

Milyen embert keresünk?

Önállóan képesnek kell lenned munkát végezni. Szeretjük azokat, akiknek nem kell a kezüket fogni mindenhez. Szeretnénk, ha nálunk nem lenne mikromenedzsment, egy teljes területért felelsz a cégen belül.
Mivel webáruházat üzemeltetünk, minden csapattárs konstans váratlan hibába fog ütközni. Fontos, hogy feltaláld magad, légy talpraesett és ne féld használni a józan paraszti eszed!
Barátságos vagy, szereted mások társaságát és nem okoz gondot az ügyfelekkel sem a kapcsolattartás.
A jelentkezéshez a titkos kód: barkácsbál. Ezt kell majd megadnod a jelentkezésnél, hogy tudjuk, valóban részletesen végigolvastál mindent.
Nem adod fel, ha megnő a nyomás. Tevékenységünkből adódóan néha váratlanul nagyobb munkamennyiség adódhat egyes munkakörökben. Ha hirtelen beérkezik extra 50 megrendelés, el kell tudnunk bánni vele.
Előny, szinte követelmény, hogy szeresd a barkácsolást. A legtöbb munkakörnél jól jön, ha már láttál közelről kalapácsot, fúrógépet.

Milyen embert NEM keresünk?

Nem dolgozunk együtt rosszmájú, beszólogatós emberekkel. Ha furkálódsz, az rossz a csapatnak, rossz az ügyfeleknek.
Ha csak egy meló kell, amivel elvagy napközben, menj máshova dolgozni. A vezetőség is sokat dolgozik, minden csapattárstól elvárjuk, hogy szintén tegye oda magát és csak minőségi munkát adjon ki a kezéből.
Negatív, borúlátó csapattársakra szintén nincs szükségünk.
Ha nem akarsz fejlődni, nem akarsz újdonságokkal találkozni.

Munkaidő, helyszín, javadalmazás

Teljes munkaidős csapattársakat keresünk, a munkaidő pedig rugalmasan kb. 8-16:30 tart. De tudjuk igazítani a magánéletedhez, ha erre van igény.

Amit mi megkövetelünk, hogy töltsd ki a 8 órás munkaidőd (+ fél óra ebédszünet). A túlórát nem szeretjük, dolgozzunk hatékonyan napközben, hogy az esténk a családé és barátoké legyen.

A munkavégzés helyszíne Debrecen, Rigó utca 4/b. 

Munkabéred versenyképes alapbérből fog állni, amit kiegészít majd próbaidő után fix és mozgó bónusz is, így a teljesítményedtől függően még felfelé mozoghat a béred. Ezen felül, ahogy említettem, folyamatosan ajánlunk fizetésemelés lehetőségeket a fejlődésedhez kötötten, így simán lehet, hogy havonta emeljük a béred, mert annyira lenyűgözöl a teljesítményeddel és problémamegoldó képességeddel. Ingyen kávé, víz, üdítő, nasi, a havi csapatkeretből természetesen mindig rendelkezésre áll.

Feladataid, így fog kinézni egy napod

Egy havi több ezer kimenő, pár száz bejövő számlával és külföldre is dolgozó cég vagyunk, annak minden előnyével és hátrányával.

Előnyök:

  • nagyon repetatív a bejövő és kimenő számlázás is, tehát nem kell mindent külön megfejteni (automatizált)
  • minden automatizált, ami lehet.

Hátrányok:

  • ez baromi sok bizonylat, ha valami elcsúszik, akkor nagyon el van csúszva.

Írhatnám, hogy a szokásosak a feladatok, tehát:

  • havi, negyedéves, éves bevallások készítése (ÁFA, helyi adók, EPR, OSS stb stb.)
  • kimenő- és bejövő számlák, bankok, utánvétek teljeskörű – részben automatizált könyvelése
  • nyitottság és szakmai érdeklődés esetén bérszámfejtés 10-20 munkavállalóra
  • cégünk könyvelésének naprakészen tartása
  • cégünk pénzügyi kimutatásainak naprakészen tartása

De igazából ez annyiban nem fedi a valóságot, hogy egy rendkívül (de tényleg) innovatív és mindent automatizáló, illetve felszoftverező cég vagyunk. Nem kell 6 helyen egyszerre könyvelni, nem kell 1500 forrásból vadászni a dolgokat. Használod az ERP-t, amiben minden költség és bevétel bekerül, innen át lehet mindent szikronizálni a könyvelőprogramba. A havi kimutatásokat se Excelben kell bogarászni, gyönyörű Looker Studio alapú, mindenre kiterjedő, adat alapú pénzügyi tábláink vannak, amiket csak etetni kell adattal.

Nálunk nem leszel elbújtatva a sarokba, mindenki a csapat része!

Tudd, hogy az könyvelő pozíció az egyik legfontosabb cégünkben! Ő adja a kontrollt cégünknek, ő az aki a nap végén a bevallásokat készíti, így fontos, hogy magabiztos, mosolygós, hátorozott, gyors gondolkozású, mégis precíz legyél.

Fontos! Nem kell félned, hogy egyedül leszel hagyva és egyedül kell megbírkóznod cégünk feladataival. A szakmai kontroll és segítségnyújtás és persze a továbbképzések biztosítottak a cég részéről!

Rád van szükségünk!
Jelentkezz!

Jelentkezem az állásra!

Szükséges tudás, ismeretek

Az ideális jelölt:

  • dolgozott/dolgozik könyvelőirodában, vagy nagyobb KKV-nál számviteli területen
  • aktív könyvelési és számviteli tudással rendelkezik, főbb ÁFA szabályokat naprakészen ismeri
  • az utóbbi legalább 3-5 évben teljeskörű könyvelési tapasztalattal rendelkezik (megszakítás nélkül)
  • az Excel-t haladó szinten ismeri

Ezen felül előny:

  • bejövő- és kimenő számlák importálásában szerzett tapasztalat
  • Adriana ismerete
  • mérlegképes könyvelő végzettség
  • angol nyelvtudás

Ha nem felelsz meg a fenti követelményeknek, de úgy érzed, hogy a feladatra adott mindened, akkor is nyugodtan jelentkezz!

Nincs se életkori, se nemi követelményünk, olyan munkatársat keresünk, aki a csapat része tud lenni.

Ha ezekben a sorokban magadra ismertél, itt az idő, kattints és küldd be a jelentkezésed! Ha nem működik az űrlap:  allas@profibarkacs.hu

Munkatársaink őszintén

Megkérdeztük a srácokat mi a véleményük a cégről, ahol dolgoznak. Ez lett az eredménye – eskü nem fenyegettük meg őket semmivel, hogy szépeket mondjanak. 🙂

Rólunk bővebben

„Azért szeretek itt dolgozni, mert kiélhetem a kreativitásom és van kitől tanulni, lehet fejlődni. A havi nasi keret is csodás találmány, még szerencse, hogy 300 méteres körzetben 4 edzőterem is van!”

Bogi
marketinges

„Abban szerintem mindannyian egyetértünk, hogy az ember életében az egyik legmeghatározóbb és legfontosabb terület a munkája és a munkakörnyezete. Azt a munkát végzem, amit szeretek és amit élvezettel, szenvedéllyel csinálok.”

Tomi
termékmenedzser

“Változatos munkakör, ahol nincs két egyforma nap. Sosem tudod mi jön aznap.”

Erik
beszerzési vezető

“Imádom, amikor a vásárlók pozitív visszajelzését olvasom és learathatom a kemény munka gyümölcsét!”

Tamás
termékmenedzsment vezető