Ügyfélszolgálatos (magyar)

Jelentkezési határidő: 2024. október 20.
Jelentkezem az állásra

Kezeled a bejövő megkereséseket (email, telefon, chat), megérted az ügyfél problémáját, ha kell elmondod ugyanazt, mint ami az oldalon is fenn van, ha kell reklamációt kezelsz. A lényeg, hogy az ügyfélnek mindig igaza van és arra törekszel, hogy az ügyfél mosolyogva és megelégedve tegye le a telefont. Ha türelmes vagy, nem okoz gondot telefonálni és valóban szeretnéd az ügyfél problémáját megoldani, akkor ez neked való!

Kik vagyunk?

2 fiatal barát vagyunk, Gábor 2010-ben alapította meg a Profibarkács Webáruházat 2020 óta pedig már Feri is a vezetőség tagja. Hála az eddigi gyors és folyamatos növekedésünknek, új csapattagra van szükségünk! Sőt, nem is egyre! A Profibarkács mellett a nagyker üzletágunkkal és külföldi érdekeltségeinkkel is egyre több a teendő.

Évek óta azon dolgozunk, hogy rendes munkahelyet, csapatot építsünk. Ennek a törekvésnek köszönhetően, jelenleg egy vadonat új épületben, irodában vagyunk, nagyon kellemes környezetben.

Munkakör videó

Nézd meg ezt a videót, bemutatja mit kell tudnod az ügyfélszolgálati pozícióról!

Miért jó velünk dolgozni?

Fiatalok vagyunk, felszabadultak, lelkesek. Nem egy olyan munkahelyet akarunk teremteni, ahol mindenki zabszemmel a valagában ül és alig várja, hogy 4-et üssön az óra és végre húzhasson haza. Először is, nálunk nem az alkalmazottak, meg a főnökök vannak, hanem mindenki csapattárs. Csapatként működünk együtt, egy közös cél érdekében. A közös cél pedig a vásárlóink elégedettsége és a minél magasabb rendelésszám (ha nincs rendelés, nem tudunk fizetést adni…) Persze azért némi hierarchiára szükség van, de nálunk a beosztottnak is lehet igaza, feljebbvaló is tévedhet. Ha eddig olyan helyen dolgoztál, ahol napi szinten leüvöltötték a hajad, akkor megváltás lesz hozzánk jönni. Bár lehet hihetetlenül hangzik, de egy olyan környezetet próbálunk létrehozni, ahova a csapattársak ÖRÖMMEL jönnek be dolgozni. Nem alibiznek, nem fordul fel a gyomruk már a gondolatra is, hogy dolgozni kell. Ezért a következő dolgokat vezettük be:
  • Nálunk minden negyedévben van egy olyan megbeszélés, amin a cég ÖSSZES dolgozója és a tulajdonosok is részt vesznek. Ezen értékeljük egymás teljesítményét és megbeszéljük, hogy merre haladunk a következő hónapban, negyedévben és évben. Őszintén hisszük, hogy ha mindenkinek pontos képe van arról, hogyan fejlődünk, az ösztönözni fogja munkájukat. Ez a cégszintű fejlődéshez elengedhetetlen.
  • Minden negyedévben (a havi túl gyakorinak bizonyult) tartunk MINDEN csapattárssal egy 1on1 meetinget, azaz egy cégvezető-beosztott megbeszélést, amin megnézzük, merre lehet fejlődni, mi történt az időszakban, mi újság a szabikkal stb. Ösztönözzük a fejlődésed, ugyanis, ha egyre több értéket tudsz nyújtani, azt egyre több fizetéssel tudjuk jutalmazni. Érdekel az x pozíció? Beszéljük meg, mit kell hozzá elsajátítanod. Nem tetszik valami a munkáddal kapcsolatban? Beszéljük át, oldjuk meg!
  • Kellemes munkakörnyezetet biztosítunk, van ingyen kávé, mindenféle nasi, víz. Erre van egy havi keretünk, amit a csapat úgy alakít, ahogy csak szeretné! Van aki túrórudira költi, van aki az energiaitalt szereti.

Milyen embert keresünk?

Önállóan képesnek kell lenned munkát végezni. Szeretjük azokat, akiknek nem kell a kezüket fogni mindenhez. Szeretnénk, ha nálunk nem lenne mikromenedzsment, egy teljes területért felelsz a cégen belül.
Mivel webáruházat üzemeltetünk, minden csapattárs konstans váratlan hibába fog ütközni. Fontos, hogy feltaláld magad, légy talpraesett és ne féld használni a józan paraszti eszed!
Barátságos vagy, szereted mások társaságát és nem okoz gondot az ügyfelekkel sem a kapcsolattartás.
A jelentkezéshez a titkos kód: barkácsbál. Ezt kell majd megadnod a jelentkezésnél, hogy tudjuk, valóban részletesen végigolvastál mindent.
Nem adod fel, ha megnő a nyomás. Tevékenységünkből adódóan néha váratlanul nagyobb munkamennyiség adódhat egyes munkakörökben. Ha hirtelen beérkezik extra 50 megrendelés, el kell tudnunk bánni vele.
Előny, szinte követelmény, hogy szeresd a barkácsolást. A legtöbb munkakörnél jól jön, ha már láttál közelről kalapácsot, fúrógépet.

Milyen embert NEM keresünk?

Nem dolgozunk együtt rosszmájú, beszólogatós emberekkel. Ha furkálódsz, az rossz a csapatnak, rossz az ügyfeleknek.
Ha csak egy meló kell, amivel elvagy napközben, menj máshova dolgozni. A vezetőség is sokat dolgozik, minden csapattárstól elvárjuk, hogy szintén tegye oda magát és csak minőségi munkát adjon ki a kezéből.
Negatív, borúlátó csapattársakra szintén nincs szükségünk.
Ha nem akarsz fejlődni, nem akarsz újdonságokkal találkozni.

Munkaidő, helyszín, javadalmazás

Teljes munkaidős csapattársakat keresünk, a munkaidő pedig rugalmasan kb. 8-16:30 tart. De tudjuk igazítani a magánéletedhez, ha erre van igény.

Amit mi megkövetelünk, hogy töltsd ki a 8 órás munkaidőd (+ fél óra ebédszünet). A túlórát nem szeretjük, dolgozzunk hatékonyan napközben, hogy az esténk a családé és barátoké legyen.

A munkavégzés helyszíne Debrecen, Rigó utca 4/b. 

Munkabéred versenyképes alapbérből fog állni, amit kiegészít majd próbaidő után fix és mozgó bónusz is, így a teljesítményedtől függően még felfelé mozoghat a béred. Ezen felül, ahogy említettem, folyamatosan ajánlunk fizetésemelés lehetőségeket a fejlődésedhez kötötten, így simán lehet, hogy havonta emeljük a béred, mert annyira lenyűgözöl a teljesítményeddel és problémamegoldó képességeddel. Ingyen kávé, víz, üdítő, nasi, a havi csapatkeretből természetesen mindig rendelkezésre áll.

Feladataid, így fog kinézni egy napod

  • Ügyfélszolgálat tartása
  • Messenger, chat, telefonos és emailes beérkező megkeresések kezelése ügyfélszolgálati rendszerünkben
  • Problémás rendelések esetében ügyfelek kiértesítése telefonon/ügyfélszolgálati rendszerünkben
  • Bejövő megkeresések esetén termékinformáció vagy rendelés felvétele telefonon keresztül

Tudd, hogy az ügyfélszolgálatos pozíció az egyik legfontosabb cégünkben! Ő az arca a cégünknek, akivel a vevő találkozik, így fontos magabiztos, mosolygós, hátorozott, gyors gondolkozású, nagy teherbírású legyél.

Rád van szükségünk!
Jelentkezz!

Jelentkezem az állásra!

Szükséges tudás, ismeretek

Ha már meglevő webshopos ügyfélszolgálatos tapasztalatod van, az hatalmas előny. Nem követelünk meg semmilyen papírt, az a lényeg, hogy mit tudsz megcsinálni. Ugyanakkor előny, ha már van releváns tapasztalatod, tudod hogyan kell ügyfelekkel tartani a kapcsolatot stb.

Szükséges számítástechnikai ismeret, hiszen mindent digitálisan végzünk, igyekszünk mindent a lehető legegyszerűbbre venni. Előny, ha van számítógépes tapasztalatod, tudsz Excel táblákat kezelni.

Nincs se életkori, se nemi követelményünk, olyan munkatársat keresünk, aki a csapat része tud lenni.

Ha ezekben a sorokban magadra ismertél, itt az idő, kattints és küldd be a jelentkezésed! Ha nem működik az űrlap:  allas@profibarkacs.hu

 

Munkatársaink őszintén

Megkérdeztük a srácokat mi a véleményük a cégről, ahol dolgoznak. Ez lett az eredménye – eskü nem fenyegettük meg őket semmivel, hogy szépeket mondjanak. 🙂

Rólunk bővebben

„Azért szeretek itt dolgozni, mert kiélhetem a kreativitásom és van kitől tanulni, lehet fejlődni. A havi nasi keret is csodás találmány, még szerencse, hogy 300 méteres körzetben 4 edzőterem is van!”

Bogi
marketinges

„Abban szerintem mindannyian egyetértünk, hogy az ember életében az egyik legmeghatározóbb és legfontosabb terület a munkája és a munkakörnyezete. Azt a munkát végzem, amit szeretek és amit élvezettel, szenvedéllyel csinálok.”

Tomi
termékmenedzser

“Változatos munkakör, ahol nincs két egyforma nap. Sosem tudod mi jön aznap.”

Erik
beszerzési vezető

“Imádom, amikor a vásárlók pozitív visszajelzését olvasom és learathatom a kemény munka gyümölcsét!”

Tamás
termékmenedzsment vezető